09031235911

مشاوره و برآورد قیمت

تهران - خیابان مطهری (تخت طاووس)

خیابان ترکمنستان

Graphilo Catalog Brochure Design

تبلیغات دانش و تخصص گسترده ای است. امروزه فعالان حوزه کسب و کار برای معرفی خدمات و کالای خود نیازمند به کارگیری انواع روش ها و رسانه های تبلیغاتی موجود هستند و حتی استفاده از موارد خلاقانه و جدید هم مدنظر قرار می گیرد.

بروشور و کاتالوگ برای معرفی یک برند، از بهترین موارد تبلیغاتی محسوب می گردند که حجم اطلاعات ارائه شده در هر یک با دیگری متفاوت می باشد.

بروشورها، معمولا در حجمی کمتر و حاوی نکات کلیدی مرتبط با یک مجموعه بوده و در ابعادی کوچکتر چاپ و ارائه می شوند. بروشور به صورت تیتروار کالا و خدمات را معرفی نموده و به دلیل حجم کمتری که دارد از گزینه های مناسب جهت استفاده در جلسات کاری می باشد.

کاتالوگ، دارای توضیحات تکمیلی و کامل از فعالیت های یک مجموعه است و در کنار آن می توان از تصاویر افتخارات، جوایز و تاییدیه های محصول هم در آن استفاده کرد. کاتالوگ ها عموما به صورت چند صفحه ای، دارای جلد و به صورت تمام رنگی چاپ و عرضه می گردند. (فراموش نکنیم که هر دو مورد بروشور و کاتالوگ جهت ارائه در وب هم کاربرد بالایی داشته و امروزه با استفاده از روش هایی چون QR code می توان به راحتی آن را در دستگاه های هوشمند مثل تلفن های همراه ذخیره نمود که این مسئله در هزینه های چاپ صرفه جویی قابل توجهی داشته، در عین حال به حفظ محیط زیست هم کمک شایان توجهی می نماید)

تیم طراحان گرافیلو، مناسبترین نوع طراحی را برای هر کسب و کاری در نظر گرفته و در این زمینه با تکیه بر شناخت خود از مفاهیم رنگ ها، مباحث روانشناختی مشتریان و طیف مخاطبین هر بخش جامعه، طراحی را انجام داده و تحویل کارفرما می نمایند.